fwhamm + web20   182

Was ist eigentlich...: Dark Social? - bernetblog.ch
Hinter dem Begriff Dark Social verbirgt sich nichts abgründiges sondern eine Form von Social-Media-Engagement. Man wendet sich nicht an die gesamte Öffentlichkeit, sondern grenzt ein, mit wem man reden will. Wir schauen, was sich dahinter verbirgt.
social-media  web20 
march 2015 by fwhamm
Collaborative writing software online with Writeboard. Write, share, revise, compare.
"Writeboards are sharable, web-based text documents that let you save every edit, roll back to any version, and easily compare changes. Use Writeboard to write solo or collaborate with others."
collaboration  writing  editor  Webservice  tools  web20 
september 2011 by fwhamm
Fast Media oder Slow Media? - Dem Uwe Knaus sein Posterous
Uwe Knaus: "Was momentan auf Facebook passiert bezeichnet Stefan Winterbauer auf MEEDIA treffend als "das große Grundrauschen". Millionen Statusupdates, Kommentare und Verknüpfungen führen zu einem Hintergrundrauschen, das es nahezu unmöglich macht wertvolle Kommunikation aufzuspüren. Der zunehmende Wettbewerb um Freunde führt somit zur Entwertung von Kommunikation. Kommunikation im Vorbeigehen sozusagen oder „to go" wie wir Deutschen so schön sagen. "

Ich hab' mal geliked. Auf Facebook und Posterous.

P.S. Tumblr hat auch Likes: Love
Kommunikation  Web20  social-media 
february 2011 by fwhamm
Fazit der Podiumsdiskussion: Social Media sollten für B2B-Kommunikation nicht überschätzt werden | media-TREFF
"Ganz nüchtern im Angesicht des großen Medienwirbels um Twitter, Facebook und andere Social-Media-Plattformen haben sich die Teilnehmer der Podiumsdiskussion „Quo Vadis B2B-Web 2.0“ auf dem 1. B2B-Marketing-Kongress in Würzburg präsentiert. Auch wenn einige Veränderungen zu erwarten seien, sollte das Thema nicht überschätzt werden."
social-media  b2b  kommunikation  web20  pr  marketing 
october 2010 by fwhamm
BusinessWorld Online Edition: Enterprise 2.0: Drop the Web 2.0 myths
"Some of this promise has indeed been realized. The market for Enterprise 2.0 software is strong and growing, with social computing functionality such as profiles, wikis, blogs, microblogs, tagging, and presence now widely available, both in specialized Enterprise 2.0 products and embedded into office productivity and unified communications suites."
Enterprise20  collaboration  web20 
august 2010 by fwhamm
WEB 2.0 im Unternehmen
"Dieses Buch ist ein Leitfaden, sich in der (schönen) neuen Welt des Enterprise 2.0 zurechtzufinden. Als Kursbuch für Führungskräfte beschreibt es in der Theorie, vor allem aber in Praxisbeispielen, welche Entscheidungen ein Management treffen muss, um das Web 2.0 in all seinen Facetten gewinnbringend für die Firma einzusetzen."
Frank-Roebers  Manfred-Leisenberg  web20  Enterprise20  Buch  Wiki  Synaxon  westaflex  Frosta 
july 2010 by fwhamm
Blog: Wie Innovations-Management 2.0 funktioniert - Harvard Businessmanager
"Der klassische Weg, neue Produkte und Dienstleistungen zu entwickeln, führt immer häufiger in eine Sackgasse. Unternehmen müssen sich nach innen und nach außen öffnen. Nur dann können sie von der enormen Kreativität und dem großen Wissen der Mitarbeiter, Kunden und Internetnutzer profitieren. Damit dies ein Erfolg wird, ist allerdings ein tief greifender Kulturwandel nötig. Was meinen Sie? Diskutieren Sie mit."
harvard-businessmanager  management  innovation-management  unternehmenskultur  web20  hierarchy  fehlertoleranz  shareholder-value  Management-by-Gaming  networking  Innocentive  unternehmenskommunikation 
february 2010 by fwhamm
Intranet Blog :: Technology, the intranet, and employee productivity
"On average, IDC estimates the average information worker salary of $75,000 per year. They then took the data that we had gathered on the average number of hours spent on each task and discovered the following about the average information worker respondent:
* 13 hours per week spent on email (cost: $21,000 per year)
* 9 hours per week spent searching for information (cost: $14,000 per year)
* 8 hours per week analyzing information (cost: $13,000 per year)
* 6.5 hours per week communicating / collaborating with team members (cost: $10,000 per year)
* 6 hours per week creating content (cost: $10,000 per year)
* Nearly 4 hours per week publishing information (cost: $6,000 per year)"
intranet  knowledge-management  knowledge-workers  survey  intranet-2.0  collaboration  publishing  web20 
january 2010 by fwhamm
When Your Company Culture Isn't Ready for Social Media - The Conversation - Harvard Business Review
"Are you considering whether your company should use social media to connect not only with your customers, but also with your employees, partners, and suppliers? Before you decide to encourage your key executives to blog, or start looking at private social networking Enterprise 2.0 platforms, consider the following two scenarios based upon real examples and ask how the executives at your company would react"
corporate-culture  blogging  social-media  CEO  Enterprise20  web20 
january 2010 by fwhamm
Warum der Chief Social Media Officer kommen wird | Besser 2.0
"Die Diskussion um die Notwendigkeit eines CSMO steht und fällt mit der Weiterentwicklung des Web2.0 in gesellschaftlicher und wirtschaftlicher Hinsicht. Die aufkommende Auseinandersetzung unter dem Stichwort „Social Business“ zeigt, wo Web2.0 hinführen wird. Insofern ist es für (große) Unternehmen nur konsequent, schon heute über eine zentrale Rolle eines CSMO mindestens nachzudenken."
CSMO  strategy  Enterprise20  web20 
september 2009 by fwhamm
Online: Wenn Kunden mit Kunden (über Sie) reden. Wie Unternehmen im Web 2.0 erfolgreich kommunizieren
Online: Wenn Kunden mit Kunden (über Sie) reden. Wie Unternehmen im Web 2.0 erfolgreich kommunizieren
presentation  social-media  web20 
september 2009 by fwhamm
FTD.de | Digitale Dokumente: Das Web 2.0 kommt ins Büro
"Wikis, Blogs und Messenger halten unaufhaltsam Einzug in Unternehmen. Fraglich ist aber noch, wie sich die digitalen Chats archivieren lassen. Nun gibt es erste standardisierte Lösungen.
von Wilko Steinhagen"
blogging  wiki  collaboration  social-networks  instant-messaging  McKinsey  studie  records-management  EMC  Enterprise20  web20 
september 2009 by fwhamm
Spektrum der Intranets: es wächst zusammen, was zusammen gehört
Stephan Schillerwein auf Contentmanager.de: "Anhand der Intranets von Nokia, Thomson Reuters und Aviva wurde deutlich, wie stark Intranets derzeit ihren Scope und Umfang erweitern. Das ist eine große Chance für die Unternehmen, die aber gleichzeitig das Risiko des Verlusts einer klaren Ausrichtung des Intranets in sich trägt. In allen drei vorgestellten Intranets wurde zur Adressierung dieses Problems der Integration ein hoher Stellenwert beigemessen."
intranet  social-media  Aviva  forum  International  MOSS  Thomson-Reuters  case-study  employee-directory  networking  screenshot  Nokia  web20 
september 2009 by fwhamm
How companies are benefiting from Web 2.0 - McKinsey Quarterly - Business Technology - Strategy
"The heaviest users of Web 2.0 applications are also enjoying benefits such as increased knowledge sharing and more effective marketing. These benefits often have a measurable effect on the business."

Very interessting fact: industry doesn't matter very much but size matters

McKinsey doesn't use the word but for me is talking about Enterprise 2.0 :-)
via @jrobes
McKinsey  survey  organization  knowledge-sharing  Communications  employee-satisfaction  customer-Satisfaction  RSS  blogging  social-networks  wiki  podcasts  networked-organizations  employee-workflows  Enterprise20  web20 
september 2009 by fwhamm
BarCamp Mainz @ mixxt
Zwei Tage lang werden rund 200 Besucher aus ganz Deutschland in Mainz am Rhein über Internet und Netzkultur diskutieren
barcamp  mainz  conference  Rheinhessen  events  web20  bcmz  JamCamp 
august 2009 by fwhamm
50 Ways to Use Wikis for a More Collaborative and Interactive Classroom | Smart Teaching
"Wikis are an exceptionally useful tool for getting students more involved in curriculum. They’re often appealing and fun for students to use, while at the same time ideal for encouraging participation, collaboration, and interaction. Read on to see how you can put wikis to work in your classroom."
wiki  collaboration  education  classroom  tutorial  web20 
august 2009 by fwhamm
Sysomos | In-Depth Look Inside the Twitter World
Over the past few months, Twitter has experienced explosive growth, attracting celebrity users such as Oprah, and a growing mountain of media and blog coverage. Sysomos Inc., one of the world's leading social media analytics companies, conducted an extensive study to document Twitter's growth and how people are using it. After analyzing information disclosed on 11.5 million Twitters accounts, we discovered that:
twitter  statistics  microblogging  analysis  research  social-media  web20 
july 2009 by fwhamm
A Practical Guide to Implementing Web 2.0 (aka Social Networking Tools) in Your Organization
"A lot of organizations are struggling with what to do with a host of costly, high-maintenance technologies that they have introduced in the last decade, hoping these technologies would produce (a) improved internal productivity, and (b) better relationships with customers ..."
Tools  intranet  corporate-website  collaboration  corporate-communications  marketing  public-relations  social-networking  tutorial  Enterprise20  web20 
june 2009 by fwhamm
Namics Weblog: Aus interner wird externe Kommunikation
Su Franke, Namics, hat beim Berufsregister Schweizerische PR Gesellschaft über Web 2.0 in der PR-Arbeit gesprochen.
Namics  public-relations  PR2.0  internal-communications  social-media  PDF  presentation  web20 
june 2009 by fwhamm
Implementing Enterprise 2.0 report
Implementing Enterprise 2.0 technologies and approaches can be a key driver of competitiveness and profitability.

However since Enterprise 2.0 sits at the nexus of technology and organizational culture, there can be no one-size-fits-all approach.

Implem
strategy  books  Enterprise20  web20 
may 2009 by fwhamm
Launch of Implementing Enterprise 2.0 Framework - Trends in the Living Networks
The central aspect of the framework is that it is iterative. Where you begin on the cycle depends on your organization. Some will begin in the upper left domain of Understanding Drivers, by understanding the drivers. Others will start in the lower right d
strategy  framework  social-media  implementation  PDF  Enterprise20  web20 
may 2009 by fwhamm
Web 2.0 Anwendungen bei deutschen Banken : Bank 2.0
Banken mit Web 2.0 Services (alphabetische Reihenfolge)
bank  directory  web20 
april 2009 by fwhamm
Social Media PR Press Release Builder
A dynamic blend of traditional PR and a more progressive, conversational method, our Social Media Release opens doors and engages readers with multimedia content shared via Google News and apps like Facebook, Twitter and more.
public-relations  corporate-communications  social-media-press-release  smnr  webservice  pr2.0  web20 
march 2009 by fwhamm
mX newspaper: Blogs to conquer the office – prepare for the workplace of the future - Trends in the Living Networks
Ross Dawson cited in mX newspaper in Melbourne (the city’s largest free newspaper with readership of over 300,000)
blogging  war-for-talents  millennials  web20 
march 2009 by fwhamm
Scribd
Similar to Slideshare but mor focused on "book" like
PDF  powerpoint  flash  documents  webservice  impress  OpenOffice.org  web20  for.presentation  -for.presentation 
march 2009 by fwhamm
Bernd Röthlingshöfer,: Die Obama-Strategie zum Nachmachen
Fazit: Barack Obama hat die Amerikaner erreicht, indem er sie auf neuen Wegen angesprochen hat. Hunderttausende Menschen wurden über das Internet regelrecht mobilisiert und standen mit ihm in engem Kontakt. Genau diese Chance bietet sich auch ihnen, wenn
politics  marketing  strategy  politik2.0  web20 
january 2009 by fwhamm
Sign of the Times: Wells Fargo & Wachovia launch a Merger Blog
Fargo and Wachovia have launched a blog called The Wells Fargo - Wachovia Blog with a kick off post from the CEO of Wells Fargo, John Stumpf.
blogging  bank  wells-fargo  Wachovia  web20 
january 2009 by fwhamm
The Wells Fargo-Wachovia Blog
Now that Wachovia is part of Wells Fargo, we know there are going to be a few changes coming, not to mention a lot of information. We understand you are going to have questions and comments about what's going on. That's why we created this blog - for you.
blogging  bank  blog  wells-fargo  mergers  Wachovia  web20 
january 2009 by fwhamm
Deutsche Bank Research - Abschwung erfasst innovative Startups mehrfach
Thomas Meyer gibt einen interessanten Überblick zur aktuellen wirtschaftlichen Entwicklung für Startups. Die Finanzierung / VC ist schwieriger aber bei weitem nicht kollabiert wie bei der Dot Com Blase
finanzkrise  finanzen  startups  wirtschaft  db-research  web20 
december 2008 by fwhamm
Who is Who: The usage of web 2.0 technology within the US Army
General Jeffrey A. Sorenson, CIO of the US Army, at Web 2.0 Summit 2008
web2summit  us-army  video  web20 
november 2008 by fwhamm
Thinking Bigger: Web 2.0 Summit Gives a Purpose
For the first time in a while yesterday, Jeremiah Owyang felt back at home. At Web 2.0 Summit .-)
change  politics  politik2.0  al-gore  tim-oreilly  social-media  web20 
november 2008 by fwhamm
Intranet Blog :: Gartner’s magic quadrant for intranet portals
Only 12 enterprise portal vendors remain on Gartner’s latest magic quadrant for “horizontal portal products.”
content-management  portal  cms  intranet  gartner  web20 
october 2008 by fwhamm
Productivity 2.0: How the New Rules of Work Are Changing the Game | Zen Habits
"For years, books and articles and blogs on productivity have been showing us how to be more productive: crank out the tasks, multi-task, work faster, be organized.

In short, they’ve taught us to be a good part of a corporation that wants more out of us.
digital-natives  work  organization  old-school  productivity2.0  Enterprise20  web20 
october 2008 by fwhamm
Einsatz von Web 2.0 bei Banken: Potential und Wirklichkeit - Crossmediale Kommunikation
Offene und direkte Kommunikation schafft Vertrauen. Dieses ist in der Finanzbranche momentan Mangelware. Moderne Tools zur Kundenkommunikation wie Communities und Blogs fehlen bei den Finanzdienstleistern weitestgehend, obwohl das Potential als einiges hö
bank  blogging  wiki  studie  web20 
october 2008 by fwhamm
Neue Gegenwart® Magazin für Medienjournalismus. Ausgabe 56: Die Weltmaschine
Editorial: Das Wunder von Genf
In der Nähe von Genf steht eine riesenhafte Maschine, die uns die Welt erklären soll. Sie kostet drei Milliarden Euro, besteht aus kilometerlangen unterirdischen Röhren und ist für Laien logischerweise unverständlich. In der
die-neue-gegenwart  mp3  frauenhofer-institut  drm  www  world-wide-web  multimedia  studivz  social-networks  journalismus  blogger-relations  blogosphere  determinationsthese  TED  web20 
october 2008 by fwhamm
Readers Edition » “Das Web 2.0 ist eine Chance”
Wenn Topmanager auf “Digital Native” trifft, dann kann das nicht nur spannend, sondern sogar äußerst amüsant werden. Der soeben zu Ende gegangene Livestream von dnadigital.de mit Christian Korff, Mitglied der Geschäftsführung CISCO Deutschland, wurde über
cisco  digital-natives  dna_d  dnaditigal  corporate-culture  Enterprise20  web20 
september 2008 by fwhamm
Rezension: Das Ende des Managements | hyperkontext | Weblog
Unternehmensführung im 21. Jahrhundert – so der Untertitel – ist für Gary Hamel der Abschied von den Dogmen hierarchischer Organisationen. Im Internet findet für ihn gegenwärtig die soziale Revolution statt, die Hinweise auf die Zukunft des Managements gi
rezesion  management  unternehmenskultur  innovation  ibm  semco  google  Enterprise20  web20  management20 
august 2008 by fwhamm
Inside the CIA's Extreme Technology Makeover, Part 4 - CIO.com - Business Technology Leadership
In Part 4 of our inside look at the agency, we look at how the CIA is working to "play nicely" with the 15 other intelligence agencies. We also describe the IT department that CIO Al Tarasiuk leads and why he's protective of them and their efforts
CIA  information-technology  CIO  silos  strategy  intellipedia  blogging  web20 
august 2008 by fwhamm
Inside the CIA's Extreme Technology Makeover, Part 3 - CIO.com - Business Technology Leadership
n Part 3 of our inside look at the agency, we examine how CIO Al Tarasiuk got both high-level and low-level CIA employees to think about critical intelligence-sharing processes and showed that IT can be a valued partner.
CIA  information-technology  CIO  silos  strategy  policy  corporate-culture  web20 
august 2008 by fwhamm
Inside the CIA's Extreme Technology Makeover, Part 1 - CIO.com - Business Technology Leadership
Al Tarasiuk, the CIA's CIO, is on a mission to modernize the agency's IT practices and connections to the intelligence community. It's just like any other IT-business alignment project, except that he has to get disparate departments to share data while s
CIA  information-technology  CIO  silos  strategy  intellipedia  governance  corporate-culture  web20 
august 2008 by fwhamm
Enterprise 2.0 : success comes from organizational approach | Bertrand DUPERRIN's Notepad
"new tools don’t make sense in an old working environment, it’s not used. Or for wrong purposes." So enterprises should provide a new "good" working environment
workflow  implementation  changemanagement  management  organization  strategy  Enterprise20  web20 
august 2008 by fwhamm
knallgrau.at - Agentur für Social Media, Blogs, Web 2.0 und mehr: Banken 2.0
Wolfgang Sturm im Knallgrau Company Weblog: "Banken gelten als eine Branche mit wenig Mut für Innovation. Abgesehen von Online-Banking hat sich in den letzten Jahren nicht viel an Innovation im Web getan. Doch gerade im Kontext von Web2.0 gäbe es viele An
bank  blogging  lending  zopa  prosper  cluetrain  web20 
july 2008 by fwhamm
Die Wirtschaft setzt auf Web 2.0 (Presseinformationen) - BITKOM
* BITKOM-Studie zeigt Potenziale auf
* 60 Prozent der Unternehmen wollen Blogs, Wikis und soziale Netzwerke ausbauen
studie  survey  wiki  blogging  social-networks  web20 
july 2008 by fwhamm
Andrew McAfee - Serena is Serene about Enterprise Facebook
Andrew McAfee asked Serena’s Kyle Arteaga and Rene Bonvanie about company background, Intranet . Employee as marketer and company's embassador. "invited teenagers to come and give our folks a crash-course", "Serena Gives Back is our new CSR program"
facebook  serena  intranet  community  learning  facebook-friday  social-networks  linkedin  CSR  letting-go  corporate-culture  web20 
july 2008 by fwhamm
Deutsche Bank Research: Bankkunden wollen Web 2.0 - aber keine Spielereien
Ach was!? "Viele Web 2.0-Techniken bieten Bankkunden echten Gebrauchswert. Sie suchen vor allem Funktionen, mit deren Hilfe sie an dem Wissen und der Erfahrung anderer Kunden teilhaben können."
bank  db-research  web20 
july 2008 by fwhamm
Journalismus-Darmstadt.de
Das Weblog der Studiengänge an der h_da
public-relations  journalismus  web20 
june 2008 by fwhamm
PR-Fundsachen
PR-Fundsachen ist ein Gemeinschaftsblog zu Themen rund um PR, klassische Medien und das Internet. Hochschule Darmstadt, Online-Journalismus
public-relations  blog  journalismus  web20 
june 2008 by fwhamm
Crossmediale Kommunikation
"Internet und Web 2.0 als neue Herausforderungen für PR und Marketing"
public-relations  marketing  reputationsmanagement  social-media  web20 
june 2008 by fwhamm
PR Blogger: Blog-Interview
Interviewreihe auf PR-Blogger u.a. zu Online Reputation Management
interview  public-relations  reputationsmanagement  kommunikation  directory  web20 
june 2008 by fwhamm
Web2.0 irrelevant für Kundenbeziehungsmanagement
Für Banken ist Web 2.0 sowas von unnötig - sie müssen schließlich erst einmal die 20 Jahre Vorsprung der Industrie in der Entwicklung aufzuholen :-)
bank  public-relations  marketing  crm  studie  Survey  web20 
june 2008 by fwhamm
Reading this Blog Could Be Hazardous to Your Attention Span - Tom Davenport
Tom Davenport in response to Nick Carr who claims people changed their (reading) habbit to shorter attention spans
books  tom-davenport  reading  journalismus  web20 
june 2008 by fwhamm
Enterprise 2.0 & Blogs – First Mover Advantage
Scott Gavin on people in company who blog and are the "new and first kid in town"
blogging  innovation  peer-groups  authenticity  Enterprise20  web20 
june 2008 by fwhamm
Enterprise 2.0: A must-have (Content Matters)
Why organisations should enter the social media / enterprise 2.0 world
social-media  collaboration  case-study  Enterprise20  web20 
may 2008 by fwhamm
Web 2.0 Kongress: Das Web 2.0 wird erwachsen
Contentmanager.de: Bericht vom Web 2.0 Kongress am 16.+17. April 2008 in Wiesbaden
amazon  myspace  fraport  wiki  studiVZ  konferenz  sixt  kongress  Daimler  blogging  social-networks  deutsche-bank  Enterprise20  web20 
may 2008 by fwhamm
IIR Deutschland GmbH - Pressemitteilung
Pressemitteilung 1.0 ;-) Nachbericht des Web 2.0 Kongresses vom 16./17. April 2008 in Wiesbaden (Autor: Frank Hamm)
identity-management  amazon  myspace  fraport  pressemitteilung  wiki  studiVZ  konferenz  kongress  Daimler  blogging  social-networks  web20 
april 2008 by fwhamm
Enterprise 2.0 To Become a $4.6 Billion Industry By 2013 - ReadWriteWeb
The sentence I like most: "One of the main challenges of getting Web 2.0 into the enterprise will be getting past the gatekeepers of traditional I.T.". Because it's true :-)
innovation  software  cio  Enterprise20  web20 
april 2008 by fwhamm
Banken 2.0 - Sinnmacherblog
Web 2.0 oder gar Enterprise 2.0 bei Banken? Wohl noch weitgehend Utopie... die hierarchische Organisation müsste sich selbst in Frage stellen...
bank  studie  organization  management  unternehmenskultur  corporate-culture  web20 
april 2008 by fwhamm
« earlier      
per page:    204080120160

related tags

-for.presentation  abb  aexea  ajax  al-gore  amazon  analysis  api  ArcelorMittal  at&t  authenticity  Aviva  b2b  backesgassefest  badge  bank  barcamp  BASF  bayer  bcmz  beispiele  berlin  beta  Bhutto  blog  blogger-relations  blogging  blogosphere  bookmarking  books  BooNote  british-telecom  bt  Buch  bürgerjournalismus  cablecom  career  case-study  centrestage  CEO  change  changemanagement  chronik  CIA  cio  cisco  classroom  cluetrain  cmdays  cms  collaboration  collective-intelligence  Communications  community  conference  Confluence  content-management  contentmanager.days  corporate-blogging  corporate-communications  corporate-culture  corporate-website  crm  CSMO  CSR  customer-Satisfaction  daimler  DAX-30  db-research  definition  del.icio.us  determinationsthese  deutsche-bank  dialog  die-neue-gegenwart  digital-natives  dion-hinchcliffe  directory  diskussion  dnaditigal  dna_d  documents  drm  drupal  e20  editor  education  email  EMC  employee-directory  employee-satisfaction  employee-workflows  enterprise-software  Enterprise20  esslingen  etikette  eurohypo  Evangelist  events  facebook  facebook-friday  fehlertoleranz  finanzen  finanzkrise  firewalls  flash  flickr  for.presentation  forum  framework  Frank-Roebers  frankfurt  fraport  frauenhofer-institut  Frosta  führung  gartner  Glossar  google  governance  Gründerblatt  gtd  guidelines  harvard-businessmanager  hawaii  hierarchy  howto  human-resources  ibm  identity-management  implementation  impress  information-technology  Information-Week  Innocentive  innovation  innovation-management  instant-messaging  insurance  intellipedia  internal-communications  International  interne-kommunikation  internet  interview  intranet  intranet-2.0  intranet-manager  investment-bank  JamCamp  job  journalismus  knigge  knowledge-management  knowledge-sharing  knowledge-workers  kommentare  kommunikation  konferenz  kongress  kultur  learning  leipzig  lending  letting-go  linkedin  lufthansa  mainz  management  Management-by-Gaming  management20  Manfred-Leisenberg  marketing  mashups  McKinsey  mediaman  mergers  microblogging  millennials  MIT  mobile  mobile-devices  MOSS  motivation  Motorola  mp3  multimedia  Murdoch  myspace  namics  networked-organizations  networking  New-York-Times  newspaper  newsroom  Nokia  nytimes.com  o'reilly  office  office2.0  old-school  online-pr  OpenOffice.org  organization  pdf  peer-groups  personalisation  Peter-Schuett  podcasts  policy  politics  politik2.0  portal  powerpoint  pr  pr2.0  prediction  presentation  pressemitteilung  productivity2.0  ProjectManagement  prosper  public-relations  publishing  rangaswami  readers-edition  reading  real-estate  records-management  recruiting  redakteure  redaktion  reputationsmanagement  research  rezesion  rheinhessen  rheinmetall  RIA  richard-dennison  rss  saas  sap  schwarmintelligenz  screenshot  search  security  semco  serena  shareholder-value  silos  SITA  sixt  slideshare  smartphones  smnr  social-media  social-media-manager  social-media-news-release  social-media-press-release  social-networking  social-networks  social-software  software  soziales  startups  statistics  statistiken  strategy  streaming  studie  studivz  subprime  survey  synaxon  tagging  TED  Thomas-Pleil  Thomson-Reuters  tim-oreilly  Todd-Stephens  tom-davenport  tools  training  tutorial  twitter  ugc  unternehmensführung  unternehmenskommunikation  unternehmenskultur  Unternehmensleitbild  us-army  user-generated-content  veranstaltung  Verbraucher  video  Vodafone  vortrag  Wachovia  war-for-talents  web-tv  web2summit  web20  Webcontrolling  webdesign  weblishing  weblog  webmontag  webmontag20060410  webservice  wells-fargo  westaflex  Widgets  wiki  wirtschaft  Wissensmanager  work  workflow  world-wide-web  writing  www  youtube  zopa 

Copy this bookmark:



description:


tags: